بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/01 - 15:28
  • - تعداد بازدید: 43
  • - تعداد بازدیدکننده: 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به مناسبت آیین بازگشایی سال جدید تحصیلی

دانش آموزان نخبه مشکلات کشور را با دانش روز حل کنند

رییس بنیاد نخبگان استان قم به مناسبت آیین بازگشایی سال جدید تحصیلی مدارس در مدرسه پسرانه استعدادهای درخشان حضور یافت

دکتر منتظری که به مناسبت آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید مدارس در مدرسه پسرانه استعدادهای درخشانآیت الله مشکینی حضور یافت و ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و فرهنگیان، تقارن این ایام را با میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام و حضرت امام جعفر صادق(ع) را به فال نیک گرفته و سالی سرشار از بهروزی و موفقیت را برای همه مردم ایران مسئلت نمودند.

در ادامه رییس بنیاد نخبگان استان قم ضمن یادآوری هفته دفاع مقدس و از خود گذشتگی جوانان کشور در دوران سخت جنگ تحمیلی،بیان داشت:جوانان ان مقطع با درک درست از مسئله کشور به میدان جنگ رفتند و جوانان امروز با علم آموزی و فتح قله های دانش باید به کشور و مردم خود خدمت کنند.

وی سپس اهمیت حوزه دانش آموزی را در برنامه های بنیاد ملی نخبگان یادآوری کردند و خواهان تعامل هرچه گسترده تر با دانش آموزان و فرهنگیان محترم در این زمینه گردیدند.

همچنین دکتر سید سعید رضا منتظری به معرفی تسهیلات بنیاد ملی نخبگان پرداخته و آمادگی این بنیاد را جهت برگزاری رویدادهای مشترک اعلام نمودند.

تبیین و تشریح معرفی مسیر نخبگی و لزوم تغییر رویکرد و توجه به فناوری های نوین از دیگر محورهای سخنرانی رییس بنیاد نخبگان استان قم در این مراسم بود.

دکتر منتظری که به مناسبت آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید مدارس در مدرسه پسرانه استعدادهای درخشانآیت الله مشکینی حضور یافت و ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و فرهنگیان، تقارن این ایام را با میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام و حضرت امام جعفر صادق(ع) را به فال نیک گرفته و سالی سرشار از بهروزی و موفقیت را برای همه مردم ایران مسئلت نمودند. در ادامه رییس بنیاد نخبگان استان قم ضمن یادآوری هفته دفاع مقدس و از خود گذشتگی جوانان کشور در دوران سخت جنگ تحمیلی،بیان داشت:جوانان ان مقطع با درک درست از مسئله کشور به میدان جنگ رفتند و جوانان امروز با علم آموزی و فتح قله های دانش باید به کشور و مردم خود خدمت کنند. وی سپس اهمیت حوزه دانش آموزی را در برنامه های بنیاد ملی نخبگان یادآوری کردند و خواهان تعامل هرچه گسترده تر با دانش آموزان و فرهنگیان محترم در این زمینه گردیدند. همچنین دکتر سید سعید رضا منتظری به معرفی تسهیلات بنیاد ملی نخبگان پرداخته و آمادگی این بنیاد را جهت برگزاری رویدادهای مشترک اعلام نمودند. تبیین و تشریح معرفی مسیر نخبگی و لزوم تغییر رویکرد و توجه به فناوری های نوین از دیگر محورهای سخنرانی رییس بنیاد نخبگان استان قم در این مراسم بود.
  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 173229
کلمات کلیدی
مدیر قم
خبرنگار

مدیر قم